Vi finns här för dig

Om du har en fråga om din beställning, om våra produkter eller något annat, hjälper vi dig gärna! Du kan också kolla de vanliga frågorna svaret kanske redan finns där!

SPEG

E-post: support@speg.se

För alla dina frågor kan du enkelt kontakta oss.Support: vi är tillgängliga 24/7

Produkten skadad?

Alla skadeanmälningar måste göras inom 24-48 timmar efter mottagandet av paketet. Inkludera fotot och ditt ordernummer och e-post support@speg.se

Om din beställning har kommit fram skadad behöver vi ett foto av både produkten och hur den kom fram i fraktlådan.

Ofta ställda frågor FAQ

Vår kundtjänst är tillgänglig måndag till fredag kl. 8.00-17.00.Genomsnittlig svarstid: 24-48 timmar

Kontaktformulär

Om du redan är kund hos oss, glöm inte ordernumret så att vi kan hjälpa dig så snart som möjligt! Beställningsnumret (#1234) hittar du i e-postmeddelandet med bekräftelse och leverans.