Vi finns här för dig
Om du har en fråga om din beställning, om våra produkter eller något annat, hjälper vi dig gärna! Du kan också kolla de vanliga frågorna svaret kanske redan finns där!
SPEG
E-post: support@speg.se
För alla dina frågor kan du enkelt kontakta oss.Support: vi är tillgängliga 24/7
Produkten skadad?
Alla skadeanmälningar måste göras inom 24-48 timmar efter mottagandet av paketet. Inkludera fotot och ditt ordernummer och e-post support@speg.se
Om din beställning har kommit fram skadad behöver vi ett foto av både produkten och hur den kom fram i fraktlådan.
Ofta ställda frågor FAQ
Var är min beställning?
Du kan enkelt spåra din beställning med din e-post och ordernummer eller spårningsnummer : Klicka här för att se var din beställning är.
När kan jag förvänta mig min order?
På vår spårningssida kan du se det förväntade ankomstdatumet : Klicka här
Kontaktformulär
Om du redan är kund hos oss, glöm inte ordernumret så att vi kan hjälpa dig så snart som möjligt! Beställningsnumret (#1234) hittar du i e-postmeddelandet med bekräftelse och leverans.