Vanliga Frågor
BESTÄLLNINGAR & FRAKT
Hur lång tid tar frakten?
Vi behandlar beställningar inom 1–2 arbetsdagar och skickar därefter beställningar till Sverige.
Vad ska jag göra om jag behöver ändra min beställning?
Kontakta oss och ange ditt ordernummer. Vi avbryter din beställning så att du kan lägga en ny.
Vad ska jag göra om jag vill avbryta min beställning?
Din beställning kan avbrytas innan den har behandlats. Kontakta oss och ange ditt ordernummer.
Hur mycket kostar frakten?
Alla beställningar inkluderar gratis frakt.
Vad ska jag göra om jag behöver ändra min adress?
Du kan ändra din adress innan den har behandlats genom att kontakta oss. Ange ditt ordernummer och den uppdaterade leveransadressen.
Hur kan jag spåra min beställning?
Gå till vår spårningssida för att följa din beställning.
RETURER & BYTEN
När kan jag förvänta mig min återbetalning?
Räkna med 5–7 arbetsdagar för din återbetalning.
Vad ska jag göra om mina varor är skadade eller felaktiga?
Om du har mottagit en skadad eller felaktig produkt, kontakta oss med en bild av skadan eller den felaktiga varan samt ditt ordernummer.
Hur kan jag byta min beställning?
Kontakta oss och ange ditt ordernummer. När vi har behandlat din retur kommer din betalning att återbetalas. Du kan sedan beställa det du önskar på nytt.
BETALNING
Är de angivna priserna inklusive moms?
Alla priser på Speg® är inklusive moms.
Vilka betalningsalternativ finns?
Du kan enkelt och säkert betala via iDeal, Bancontact, Klarna eller kreditkort.
Vid ytterligare frågor, kontakta oss gärna på support@speg.se.