Fraktpolicy

DENNA LEVERANSPOLICY GÄLLER ENDAST FÖR BESTÄLLNINGAR I SVERIGE.

Behandlingstid:
100 % av beställningarna behandlas inom 4–7 arbetsdagar. Beställningar som görs under helgen behandlas på måndag.

Leveranstid:
Standardleverans: Vi levererar vanligtvis beställningar inom 18–25 arbetsdagar. (MÅNDAG–FREDAG)* (under normala säsonger).

Spåra din beställning:
När din beställning har skickats skickar vi ett e-postmeddelande med ett spårningsnummer och en länk till transportörens webbplats. Kontakta vår kundtjänst om du inte får detta e-postmeddelande.

Fraktkostnader:
Gratis frakt för alla beställningar.

Misslyckad leverans:
Om paketet inte kan levereras till den angivna adressen på grund av orsaker som beror på kundens bristande samarbete (felaktig eller ofullständig adress, frånvarande mottagare) eller om kunden vägrar att hämta paketet, returneras det till avsändaren på kundens bekostnad. Kostnaderna inkluderar fraktkostnader; detta belopp dras av från den totala summan som ska återbetalas.

Våra transportörer:
Vi använder PostNL, DHL och BPost för leveranser.

EFTER MOTTAGANDET AV DIN BESTÄLLNING:
Vi rekommenderar att du noggrant inspekterar paketet och varorna för att säkerställa att de är intakta och kompletta innan du signerar för leveransen. Om du anser att paketet är skadat eller ofullständigt, vägra leveransen eller signera med "Skadad" och kontakta oss samma dag som leveransen sker.

HELGER:
Vi levererar inte på helgdagar, så ditt paket kommer att levereras nästa arbetsdag.

SPEG
E-post: support@speg.se

För alla frågor kan du enkelt kontakta oss.
Support: Vi är tillgängliga dygnet runt.